blog blog .

blog

مزایای تزریق سرم برای بیماران ریوی چیست؟

 

انفوزیون سرم برای بیماران ریوی در منزل یک روش درمانی است که برای جبران کمبود مایعات در بدن، انرژی دادن یا وارد کردن داروهای مختلف به بدن استفاده می شود. این درمان معمولا برای بیمارانی انجام می شود که نمی توانند به بیمارستان یا کلینیک مراجعه کنند.
غلظت سرمی در بیماری های ریوی به دلایل زیر قابل انجام است:
کمبود مایعات بدن: در برخی بیماری های ریوی مانند ذات الریه، بیمار از کمبود مایعات بدن رنج می برد. سرم های اتصال می توانند به جبران این کمبود کمک کنند.
کمبود انرژی: برخی از بیماری های ریوی مانند برونشیت مزمن می توانند باعث کمبود انرژی در بدن شوند. سرم واسال به تامین انرژی لازم بدن کمک می کند.و هزینه تزریق سرم در منزل پایین می آید.

 


تزریق دارو: برخی از داروهایی که برای درمان بیماری های ریوی استفاده می شوند با تزریق سرم وارد بدن می شوند.
در منزل اتصال سرم بیماران ریوی توسط پرستار مجرب انجام می شود. قبل از شروع انفوزیون سرم، پرستار محل تزریق را معاینه می کند و ورید بیمار را می بندد. سپس سرم را به ورید بیمار اضافه می کنند و وضعیت بیمار را زیر نظر می گیرند.
در صورت بروز عوارضی مانند درد، قرمزی، تورم یا سوزش در محل تزریق، پرستار اقدامات لازم را انجام می دهد.
در اطلاعات زیر برخی از فواید مهم سرم خانگی برای بیماران سرطانی را توضیح خواهیم داد:
نوع سرم: نوع سرم باید با توجه به شرایط بیمار و تجویز پزشک انتخاب شود.
سرعت تزریق: سرعت تزریق سرم باید به گونه ای باشد که باعث ناراحتی بیمار نشود.
مراقبت از محل تزریق: محل تزریق باید تمیز و خشک نگه داشته شود. اگر بیمار عوارضی مانند درد، قرمزی، تورم یا سوزش در محل تزریق داشته باشد، باید بلافاصله به پزشک یا پرستار اطلاع داده شود.
تزریق سرم برای بیماری های ریوی یک روش ایمن و موثر است که به بیماران کمک می کند تا به سرعت بهبود یابند. اما برای جلوگیری از عوارض احتمالی، این روش باید توسط یک پرستار مجرب انجام شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۶:۴۰ توسط:fa موضوع: نظرات (0)